Hvordan får man succes med sin B2B-webshop? Vi har spurgt vores mest garvede B2B-kunder og samlet en liste over deres bedste funktioner og features. Find dem her og lad dig inspirere.
Hvordan får man succes med sin B2B-webshop? Vi har spurgt vores mest garvede B2B-kunder og samlet en liste over deres bedste funktioner og features. Find dem her og lad dig inspirere.
Danskerne elsker at surfe nettet fra deres mobil. De scroller gennem webshops for tøj, teknologi og træningsudstyr – men de køber ikke. Det oplever mange virksomheder. Her er 6 typiske årsager til, at din konverteringsrate på mobil halter.
Micro-hvabehar? Har du hørt flere af os IT-nørder slynge ordet ”Microservices” skødesløst rundt – men har du endnu svært ved at gennemskue begrebet? Så er du kommet til det rette sted! Her får du en simpel introduktion til den tech-faglige term.
En langsom hjemmeside koster dig både kunder og online synlighed. Vi sætter fokus på hastighedesoptimering med 4 gode råd – og et par nyttige værktøjer.
UX-design handler om at guide dine besøgende igennem en online rejse. Undervejs skal du løse deres problemer og forvandle dem til tilfredse kunder. Godt UX-design tager tid at skabe, men det er en investering med et mærkbart afkast.
Du har lækre produkter og en funktionel webshop. Du er dermed klar til at sælge, og klar til at kunderne river varerne af hylderne. Du mangler bare lige at konvertere de besøgende til kunder. Vi giver dig her 4 tips til konverteringsoptimering.
Julepynt begynder så småt at dukke op i butikkerne, og snart er julehandlen i fuld gang. Vi har samlet 10 tips, der på samme måde skyder julen godt igang på din webshop. Du får også Googles Håndbog for julehandlen 2019.
Det er nu et år siden, at GDPR-forordningen trådte i kraft. Det betyder, at det nu forventes, at alle efterlever kravene. De der ikke overholder GDPR, begynder så småt at mærke konsekvenserne, og måske har vi endnu kun set toppen af isbjerget.
Vi har lavet seks spørgsmål, som du kan stille dig selv, når du skal bygge din digitale kunderejse.
Hvis du bruger Facebook aktivt i din markedsføring, så er annoncering på Facebook ikke kun en god ide, men en nødvendighed for at nå ud til din målgruppe og opnå dine mål. Og med nogle gode råd med på vejen, når du nemmere dine mål.