Appudvikling
Webdesign
Facebook-annoncering
Google Ads
Digital strategi
Digital Servicebook ønskede at gøre livet lettere for bilejere og værksteder. Det skulle bl.a. være sikrere at købe bil uden at skulle bekymre sig om kilometersnyd.
Løsningen blev en prisvindende app, der samlede alle informationer ét sted og gjorde kommunikationen mellem værksted og bilejere nemmere.
Folkene fra Digital Servicebook havde idéen på plads. De ønskede at samle al den vigtigste information om ens bil på én digital platform.
Men de manglede hjælp og kompetencer til at realisere deres gode idé.
Derfor hjalp vi med at udvikle en app, der skulle komme både bilejere og værksteder til gode.
I appen Digital Servicebook er bilejer, bil og værksted nu forbundet i ét overskueligt system, som gør kommunikation om servicetjek, vedligehold af forsikringer og garanti samt bilens historik lettere tilgængeligt for alle parter.
Appen gør det nemt at holde styr på vigtige informationer om samtlige biler – også dem med den gamle papir-servicebog. Via nummerplade-søgefunktionen har vi skabt let adgang til al nødvendig information, som forsikring, gæld, afgifter, kilometer og service på bilen.
513.000 registrerede biler og 184.000 registrerede brugere fordelt på 6 internationale markeder. Tallene vidner om, at Digital Servicebook er blevet taget enormt godt imod af både bilejere og værksteder.
Appen har også høstet anerkendelse i bil- og autobranchen i form af prisen for Årets Produkt til Auto Awards.
Men at vinde en award er ikke en parameter for succes i sig selv. Vores fokus har i stedet været, om appen løser den opgave, der skal løses. Dette virker til at være tilfældet set i lyset af de mange tusinde registrerede biler og brugere.