Webdesign
Digital kunderejse
Vi har optimeret kunderejsen på Lindholmbiler.dk med integrationer, der bryder de finansielle barrierer ved bilkøb og rykker kunderne tættere på købsbeslutningen.
I mere end 45 år har Lindholm Biler sendt brugte kvalitetsbiler ud på de danske veje. I den tid har bilbranchen ændret sig markant, for nu er det ikke længere kun tøj og sko, man køber online.
Online bilkøb er kommet for at blive, og i den forbindelse ønskede Lindholm Biler at optimere deres købs- og salgsproces af biler i deres online univers.
Med andre ord: De ønskede at gøre det nemmere og mere attraktivt for deres kunder at købe deres næste bil online.
Vi har udviklet en skræddersyet løsning i Magento, som gør Lindholm Biler til nogle af de første, der kan tilbyde deres kunder bytte af deres nuværende bil (via integration af Autouncle) og finansiering af lån (via integration af Santander) direkte i deres online univers.
På den måde kan en potentiel kunde hurtigt få afklaret evt. finansielle barrierer online, inden de tropper op i den fysiske butik.
Desuden er Lindholm Bilers nye online platform integreret med Bilinfo.dk, hvilket gør det både nemmere og hurtigere for dem at oprette en bil i deres system. Efter oprettelsen bliver bilen ikke kun tilgængelig på deres egen hjemmeside, men den kan også annonceres på tværs af Danmarks største bilportaler.
Lindholm Bilers website har udviklet sig fra at være et simpelt digitalt udstillingsvindue af biler til at have en direkte og fremskyndende effekt på den besøgendes købsbeslutning.
I dag kan potentielle kunder endda købe bilen i webshoppen.
Siden sitet gik i luften, er der for første gang blevet foretaget et bilkøb med en 100% online købsproces.
Som sagt: Online bilsalg er kommet for at blive, og Lindholm Biler går forrest i denne udvikling med deres online platform.