Vi hjælper dig med alt fra strategi til eksekvering, så du får resultater, du kan mærke og måle på.
Fra de indledende strategiske overvejelser til at udvikle det kreative indhold for til sidst at skubbe annoncerne ud til din målgruppe.
Datadrevet marketing gør det muligt at målrette din marketing og ramme særligt udvalgte målgrupper. På den måde får du mest muligt ud af din investering.
Du kan til enhver tid følge med i, hvordan dine marketingsaktiviteter performer. Det overblik får du i vores live marketing dashboard.
Hvis din digitale marketing skal skabe målbare resultater, så skal du tænke strategisk, inden du tænker operationelt. Det er det, vi gør hos Makers.
Hvis vi skal gøre det lidt mere håndgribeligt, så betyder det, at vi først finder ud af, hvem din målgruppe er. Leder de allerede efter dine løsninger eller produkter, eller skal vi først overbevise dem om, at de har en udfordring, som du kan løse?
Når det er på plads, retter vi blikket mod, hvor vi skal ramme din målgruppe og med hvilket budskab. Det er også her, at vi kan hjælpe dig med at håndtere det kreative indhold og den tekniske eksekvering.
Når vi kobler målgruppe, medier og budskab sammen, sikrer vi, at din digitale marketing skaber resultater. Og takket være data om din målgruppe, hvilket hjælper os med at optimere performance, justerer vi din indsats løbende.
Sådan bliver du ved med at se mærkbare resultater.
Er du i tvivl om, hvordan du skal gribe din marketingindsats an? Så hiv fat i Danni.
Han er Makers’ digitale marketingchef, så han kan med garanti hjælpe dig på rette vej.
Facebook, Google Ads, SEO og e-mail marketing. Mulighederne er mange, når det kommer til digital marketing. Vores team hjælper dig med at navigere i de forskellige muligheder og sammensætter en strategi, der giver dig de bedste chancer for at ramme din målgruppe.
Efterhånden som du ser en udvikling, og din målgruppe bevæger sig fra at være nysgerrige og undersøgende – til at være købsparate og loyale kunder – tilpasser vi dine kampagner med matchende budskaber. På den måde fanger vi din målgruppe i et strategisk købsloop.
Du behøver ikke have gjort dig de store tanker om din digitale marketingindsats, før du hiver fat i os. Hvis du omvendt har en soleklar idé om, hvad der skal ske, er det også helt fint.
Uanset dit udgangspunkt får du tilknyttet en fast kontaktperson, der først vil hjælpe dig med at lægge en udførlig plan. Kontaktpersonen vil også være din rådgiver og sparringspartner under hele samarbejdet, og der vil løbende være en åben kommunikation og afrapportering mellem jer.
Når du hiver fat i os, vil du blive stillet videre til en af vores dygtige (og rare) marketingeksperter.
Sammen får I en snak om din virksomhed, jeres nuværende position, udfordringer og mål med marketingsindsatsen.
Den indledende snak bliver fulgt op af en workshop, hvor vi i fællesskab bl.a. får sat to streger under, hvad I vil opnå med digital marketing, og hvilke udfordringer indsatsen skal løse.
Det er også her, at vi og I stiller spørgsmål, der sikrer os, at vi når ind til kernen af jeres udfordring(er) og ikke risikerer at symptombehandle.
Workshoppen munder ud i en overordnet strategi for jeres digitale marketing, hvor vi giver dig vores anbefalinger ift. kommunikationskanaler, budskaber, budget og tidsplan.
Derudover får I også en handleplan for resten af processen, så I altid ved, hvad der skal ske – og hvornår.
Når du har godkendt strategien og planen, tager vi hul på den kreative proces. Det inkluderer som regel tekstforfatning – og af og til udvikling af visuelt materiale.
Vi præsenterer dig efterfølgende for vores udkast, og du har naturligvis mulighed for at give feedback, før det skubbes ud til din målgruppe.
Det er også i denne del af processen, at vi opsætter fx Google Ads-konti og andre nødvendige værktøjer, hvis der er behov for det.
Når du har givet os grønt lys til at fortsætte med dine kampagner, sætter vi dem live på de valgte platforme.
Vi overvåger løbende effekten og udbyttet gennem data, og så optimerer vi efter behov, så du får mest muligt ud af dit budget.
Vi gør løbende status på dine kampagner, så du altid ved, hvordan det går.
Overblikket over kampagnerne får du bl.a. i vores live marketing dashboard, som du altid kan besøge.
Men du skal naturligvis også have mulighed for at få svar på de spørgsmål, der uundgåeligt vil dukke op hos dig undervejs. Det får du på vores statusmøder. Hvor ofte, vi skal tage en snak, er op til dig.